دانلود موزیک ارامبخش زیبا

 

 

 

همچون عشق – تک نوازی پیانو - ریچارد کلایدرمن - لینک مستقیم | لینک کمکی  

 


 داستان عشق - لینک مستقیم | لینک کمکی  

 


 نی - تک نوازی نی – لینک مستقیم | لینک کمکی 

  

 

 

********************************************* 

 

عشق من (اورجینال) Mon Amour 

دسته موسیقی زیردسته کلاسیک

موسیقی برای آرامش آلبوم عشق من (اورجینال)

گیتار:Clude Michel
شماره مجوز:4120/ت

1- عشق من
2-رویاهای عاشقانه
3-برای تو
4-با من عاشقانه سخن بگو (پدر خوانده)
5-قصه عشق
6-رومئو و ژولیت
7-نگاه فردا
8-لحظه ناب
9-سلام
10- عشق و غرور
11-عاشقانه حقیقی
12-عروسی عشق
13-سولن زارا

شماره مجوز:4120/ت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شماره 6939 و ثبت شده در کتابخانه ملی ایران

مرکز پخش: پویا موزیک

تعداد: 1CD Audio

فروشنده: زنده رود

قیمت: 4,800 تومان

درصد :5

روش خرید: برای خرید عشق من (اورجینال) Mon Amour، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید موزیک درمانی (اورجینال)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد